2021. évi őszi évadunkban ismét vártuk a Budapesti Amatőr Alkotók Stúdiója foglalkozásain az érdeklődőket. Konzultációs lehetőséggel, vetített-képes elméleti előadással és gyakorlati stúdiummal fogadta Utcai Dávid festőművész a festészet és a grafika iránt érdeklődő amatőr alkotókat.
♦Helyszín: Budapesti Művelődési Központ (XI., Etele út 55/A.). ♦ 202-es terem
Díja »
♦ A Budapesti Művelődési Központ programjain és az intézmény teljes területén a szájmaszk használata kötelező!
- A hatályos jogszabályok szerint 2021. november 2-től a Budapesti Művelődési Központ teljes területén is kötelező az orrot és szájat eltakaró maszk viselése.
- Programjaink és kiállításaink továbbra is védettségi igazolvány nélkül látogathatók.
- Kérjük, hogy vegyétek igénybe a bejáratnál elhelyezett érintésmentes kézfertőtlenítőt, és a látogatás során lehetőség szerint tartsatok 1,5 méteres távolságot a többi látogatótól.
Megértéseteket köszönjük.
Évadzáró foglalkozás: december 18. – Aláfestés
Elérkeztünk az idei év utolsó foglalkozásához, aminek témája az ALÁFESTÉS. Ez egy igazán remek módszer a festményeink harmonikussá tételéhez, extra mélység eléréséhez és egy különleges atmoszféra megteremtéséhez. Az előadásban három kiváló művész munkásságával ismerkedünk: Hollósy Simon, Tracy Helgeson és Jennifer Packer.
A tennivalónk a következő lesz: egy korábbi, számotokra kedves festményeteket hozzátok magatokkal, és ezt a képet fogjuk újból megfesteni azzal a különbséggel, hogy egy erős aláfestéssel indítunk. Így alkalmunk nyílik összehasonlítani, hogy mit ad hozzá, milyen jelentőséggel bír az aláfestés egy kép esetében. Ha esetleg nincs ilyen festményetek az se baj, akkor majd egy teljesen új, tetszőleges képet lehet festeni, természetesen aláfestéssel. Sok mindent lehet majd, de az aláfestést nem lehet megúszni.
A programok menete:
- 10.00 órától vetített-képes elméleti előadást tartunk a meghirdetett témakörben.
- 16.00 óráig az elmélethez kapcsolódóan festenek, rajzolnak a résztvevők.
A rajzteremben rajzbakot biztosítunk, valamint korlátozott számban rajztábla is rendelkezésre áll.
Részvételi díj: 4000 Ft/alkalom – a fizetés csekken vagy átutalással lehetséges.
- Az átutaláshoz kérjük, az alábbi adatokat használják:
Kedvezményezett neve: Budapesti Művelődési Központ
Cím: 1119 Budapest, Etele út 55.
Számlaszám: 11784009-15490610-000000000 - Közlemény: BMK – BAAS, valamint a foglalkozás dátuma.
- Kérjen csekket a foglalkozáson, vagy a BMK Média- és információs osztályán szerezhető be hétköznapokon 9.00–20.00 óráig. (Nyári nyitva tartásunk alatt 9.00–17 óráig.)
- befizetést igazoló szelvényt, illetve az átutalási bizonylatot kérjük, szíveskedjenek az adott foglalkozásra elhozni, a foglalkozásvezetőnek és a szakmai ügyeletes munkatársunknak bemutatni.
Aki esetleg előzetesen már befizette egy korábbi foglalkozás díját, de még nem tudta igénybe venni, annak utólag van rá lehetősége a következő alkalmak egyikén.
Lezajlott foglalkozásaink:
- 2021. december 4. ♦ szombaton ♦ 10.00 órától – Rajz a festésben
- 2021. november 20. ♦ szombaton ♦ 10.00 órától – Sci-fi
Ez egy kevésbé nagyra tartott művészi ihletforrás ugyan, de azt gondolom, hogy egy alkalmat ez is megérdemel. A feladat az lesz, hogy egy sima tájképet kellene festeni és abba elhelyezni egy különleges tárgyat: robotot, ismeretlen repülő objektumot, netán az égbolt vagy a víz színe lehetne a valóságostól eltérő. A másik lehetőség pedig egy önarckép, mint robot.
A művészeink, akikről az előadásban szó esik, a következők lesznek: Julie Bell, Simon Stålenhag, Moebius és még mások (Boris Vallejo, Hajime Sorayama stb.)Valószínűleg jó szórakozásnak nézünk elébe. Remélem találkozunk!
- 2021. november 6. ♦ szombaton ♦ 10.00 órától – Olvasó ember
Megpróbáljuk nem klasszikus módon, nem külsős modell sgítségével megoldani a feladatot, hanem úgy, hogy Ti lesztek egymásnak a modelleitek. Mindenki kiválaszt magának valakit a résztvevők közül, akit a festés-rajzolás tevékenysége helyett olvasói helyzetbe helyez. Ez gyakorlatilag annyit tesz, hogy rajztábla és festékek helyett könyvet kellene odafesteni elébe. A háttér pedig szintén a képzelet szüleménye lehet, vagy pedig egy hozott kép odamásolása általi. Na de ezt majd a helyszínen még tovább pontosítjuk.
A ráhangoló előadás keretében a következő művészekkel találkozhatunk a vetítővásznon: Balthus, Arikha és Otto Dix. -
2021. október 9. ♦ szombaton ♦ 10.00 órától – Trompe-l'oeil
A trompe-l’oeil (francia kifejezés, ejtsd: [tromplöj], szó szerint: a szemet becsapó) festészetnek nevezzük, ha a művész megtévesztő, lehetetlen módon mutatja be a valóságot. A trompe-l’oeil alapjában véve nem más, mint egy olyan – általában lekicsinyített – ábrázolási forma, ami a szem, a látás félrevezetésére törekszik. Ezen belül különbséget kell tenni az illuzionista festészet trompe-l’oeil hatása és maguk a trompe-l’oeil-képek között is.
A realizmus mindig valósághű ábrázolásra törekszik, ami végül is a szem megtévesztésén alapszik, de nem kiindulópontja és célja ennek bemutatása, hanem az ábrázolandó téma tartalmának felismerhetőségét és hihetőségét szolgálja. Egy trompe-l’oeil-képen ezzel szemben a tartalom ábrázolása készakarva úgy van kigondolva, hogy a szemet megtévessze.A festészetben e stílustól függetlenül is található trompe-l’oeil-hatás elsődlegesen a festőművész tudásának bebizonyítására, vagy a szemlélő meghökkentésére szolgál. A művészettörténet tulajdonképpen az ilyen megtévesztési kísérletek láncolata. Forrás: wikipedia.hu - 2021. szeptember 11. ♦ szombaton ♦ 10.00 órától – Pop art
- 2021.szeptember 25. ♦ szombaton ♦ 10.00 órától – Ornamentika
- 2020. november 7. ♦ szombaton ♦ 10.00 órától – Monokróm
A téma ezúttal a MONOKRÓM festés, ami az egy színnel való ábrázolást, illetve önkifejezést jelenti. Egy kissé pontosabban fogalmazva, egy színnel és annak árnyalataival. Mintha egy színes napszemüvegen keresztül néznénk. A három művész, akikről a bevezető előadás fog szólni: Pablo Picasso, Anselm Kiefer és Károlyi Zsigmond. Egyikük művészetében sem vegytiszta formában jelenik meg a monokróm jelleg, ezért nem kell ehhez feltétlenül akkurátusan ragaszkodni. Ha valaki például a kék színt szeretné használni, akkor annak több fajtáját is be lehet emelni és lehet keverni más színekkel, de csak mértékkel. Picasso kék korszaka úgy jött létre, hogy nehéz, depressziós időszakát élte és ezzel a színnel, valamint a megfelelő drámai témákkal fejezte ki magát. Ez egy kitűnő példa a színek kifejező erejére, azaz, hogy ha egy bizonyos színt helyezünk abszolút előtérbe, valamiféle erős hatást tudunk vele közvetíteni. A meleg színekkel felfokozott, dinamikus, intenzív, érzelemgazdag hatást lehet elérni, míg a hideg színekkel ezek ellentétét. A szürkével az unalom, egyhangúság, bizonyos elegancia fejezhető ki jól, míg a fehérrel a tisztaság, a feketével a komorság, gyász stb. Következő alkalommal próbáljatok meg kifejezni valami erős érzést, egy régi sérelmet, netán traumát egy adott színnel. Ez terápiás hatású is lehet, segíthet feldolgozni egy szeretett személy elvesztését, életünknek egy nehéz korszakát vagy más egyéb intenzív érzelmet. Ezért Utcai Dávid javasolja, hogy mindenki ásson egy kicsit mélyre magában és döntse el, milyen élményt szeretne feldolgozni és ehhez milyen téma, milyen szín illene a leginkább. Anselm Kiefer a második világháború utáni művészgeneráció tagja, aki a lebombázott német városi romokon nőtt fel, apja Wermacht tiszt volt, benne ez motoszkál és serkenti alkotásra. Picasso kék korszakát barátja, Casagemas, a költő elvesztetése motiválta. Károlyi Zsigmondot fia születése ihlette játékfigurák festésére a kilencvenes évek második felében. Aki szeretne ismét pasztuózusan festeni, tegye bátran, hiszen az is plusz dimenziót, nyomatékot ad a képnek.
Ráhangolódásként ajánljuk ezt az Anselm Kieferről szóló nagyszerű dokumentumfilmet: YouTube - 2020. október 17. ♦ szombaton ♦ 10.00 órától – Pasztózus festés
Ezúttal a téma PASZTÓZUS FESTÉS, avagy impasztó, ergó vastag festékréteg a papíron, vásznon. Ez a hagyományos vékony festékrétegtől teljesen más minőséget, más optikai, vizuális élményt adó, izgalmas technika. Kicsit a 3 dimenzió felé kacsingat. Az előadásban három nagy mestert mutatunk be, a technika "öreg motorosait". Ők pedig: Karel Appel, Frank Auerbach és Peter Clossick. Ez egy igen festékigényes technika, ami alatt azt is érthetjük, hogy pénzigényes. Vannak azonban trükkök, amikkel lehet kicsit csalni. Az egyik ilyen, a művészboltokban kapható akrilpaszta, ami önmagában színtelen anyag, de festékkel elkeverve bármilyen színű lehet és száradás után nem laposodik el, hanem megmarad húsos felületként. Effekthatású festékek »
A másik lehetőség, ami egy házi megoldás, hogy faragasztó+gipsz+plextol. Ebből egy valamelyest elasztikus, vastag anyagot lehet kapni, amit szintén meg lehet színezni akrilfestékkel, vagy temperával. Utcai Dávid, festőmész, vállalja, hogy a következő szombatra hoz egy kg faragasztót és némi gipszet, ha bejön az előzetes kísérlete. Aki szeretne belevágni egy ilyen kísérletbe, annak javasolja, hogy hozzon egy (vagy több) vastagabb papírt, kasírozott vásznat vagy kartont. Az ecset erősebb fajtájú legyen, ésfestőkést/spaklit is ajánlj. Kellene néhány műanyag, eldobható pohár vagy tálka. A téma egyébként szabad lesz, érdemes egy kevésbé bonyolult témát választani, ugyanis ez a technika nem alkalmas az apró részletek kidolgozására.
Egy fotó az általam készített kísérleti kép egy részletéről.
Ráhangolódásnak és inspirálódásként » - 2020. október 3. ♦ szombaton ♦ 10.00 órától – Nagyítás
A mostani BAAS alkalom egy kissé eltért az eddigiektől, ugyanis egy vendégelőadó volt a segítségemre Lengyelországból. Sőt, igazából ő volt az előadó és én pedig a segédje. Egy lengyel-magyar kultúrális kapcsolat erősítéséről szóló pályázaton nyertünk a BMK-val és ennek hála jött létre a projektum, aminek ez az első lépése. A következő lépés az lesz, hogy én utazon Lodz-ba október 23-án és tartok egy félnapos foglalkozást ottani művészeti középiskolások részére.
Az előadásban Maksym előadta Wladyslaw Strzeminski unizmus elméletét és Katarzyna Kobro tér-idő elméletét, valamint néhány szót ejtett Aleksandra Gieraga nyílt-festészetéről avagy nyitott-festészetéről. - 2020. szeptember 19. ♦ szombaton ♦ 10.00 órától – Kültér–beltér
A témánk ezúttal a Kültér–beltér lesz, és merthogy Szlovákia után a távcsövünket Horvátország felé irányítjuk. Mostanra sikerült teljesítenem a magamnak felállított magas mércét, így elárulom a három művész nevét: Lovro Artukovic, Ivona Juric és Sebastijan Dracic.
A témát több módon is lehet értelmezni. Például, ha egy tájkép lóg a falon, akkor az már egy fajta kültérnek számít. Ha egy tájban sátor áll és annak belsejébe belátunk, megint csak a nevezett problematika áll fenn. A két tér viszonyában a leginkább jellegzetes vonás a fények különböző minősége. Vajon mi lehet ezen túl a különbség? Mit lehet kifejezni ezzel a képi megoldással? Ilyen és hasonló kérdésekre keressük a választ szombaton a festőszakkörünkben. A festészeti eszközök, technikák ezúttal is szabadon választhatóak, amint a méret is. Egyébkánt javasolnám, hogy egyszer-egyszer izgalmas lenne nagy méretben dolgoznotok, de ezt is teljesen Rátok bízom. Semmiféle kényszer nincs. A témának se kell megfelelni, ha nem akarsz. - 2020. szeptember 5. ♦ szombaton ♦ 10.00 órától – Városi táj
Szeptember 5-én egy előadással indítok és olyan fiatal szlovák művészeket mutatok be, akiknek művészetében többé-kevésbé jelen van a VÁROSI TÁJ, lévén, hogy az aznapi műhelymunkának ez lesz a tematikája. A három szakember, akiket bemutatok: Juraj Florek, Veronika Sramaty és Juraj Toman. Az altéma a stilizálás lesz, aminek értelmében arra próbállak majd sarkallani benneteket, hogy a táj (fotóról vagy élő látvány utáni) legyen leegyszerűsítve, foltokra bontva, tehát a részleteket megpróbáljuk ügyesen-okosan mellőzni. Ha az időjárás engedi, hozzatok hordozható, összecsukható állványt, horgász széket és kempingasztalt és menjetek majd ki a szabad ég alá festeni. Nem mindennapi kaland, mondhatom. Lehet rajzolni, festeni és még kollázsozni is, akinek ami a legkedvesebb. - 2020. március 7. ♦ szombaton ♦ 10.00 órától – Textúrák
A főszerepben a TEXTÚRA. A textúra alatt a különböző felületi megoldásokat és azok látványát értjük (látvány- és tapintásbeli különbség). Ezt a legkülönféleképpen érhetjük el: frottázs, fröcskölés, homok ráragasztása, kaparás, több festékréteg visszakaparása, nejlonnyomtatás, pecsételés/nyomtatás, vékony-vastag festékrétegek, festékrepesztés, különféle anyagok ráapplikálása a képre stb..
A következő szombaton, március 7-én, tehát ezekkel a texturális lehetőségekkel lenne alkalom foglalkozni. Éppen ezért arra kérnék mindenkit, aki szándékozik jönni, hogy hozzatok különféle nyomhagyó tárgyakat, ragasztót, műanyag darabokat, fát, parafát, nejlont, textíliát, homokot, rossz fésűt, fogkefét és még sok más eszközt, ami csak eszetekbe jut és nem túl nehéz. Természetesen festéket is hozni kell és papírt avagy vásznat. A festékkel is lehet játszani egyébként a hatás érdekében: grafitceruzával megoldott részletek, tus használata, az olaj, mint víztaszító anyag alkalmazása, viasz stb..
Az előadásban a következő művészek munkáiból tartok bemutatót: Max Ernst, Ország Lili és Csató József. Az ő munkáikat érdemes előtte kicsit nézegetni, hátha újabb jó ötleteket kaptok. És ha netán felfedeztek más művészt, akinél hangsúlyosan jelen van a textúra, jelezzétek felém.
A képek témája szabad lesz, de a textúrát mindenképpen bele fogjuk csempészni bizonyos részletekbe. - 2020. február 22. ♦ szombaton ♦ 10.00 órától – Kollázs
A Kollázs technikájával fogunk ismerkedni és ez meglehetősen eszközigényes. Szükség lesz sok-sok színes újságra, lehetőleg jó minőségűekre, mivel azokon a színek elevenebbek, a jó papírminőség pedig szebb végeredményhez vezet. Javaslom, hogy divatmagazinok, naptárak, megunt könyvek, turisztikai magazinok, mindenféle témájú szaklapok stb. legyenek a tarsolyotokban, és lehetőleg minél kevesebb reklámújság. Azok az újságok a jók, amelyekben nagy képek vannak és minél kevesebb szöveg. Lehet hozni egyszínű papírlapokat is, sőt nejlon, műanyag, parafa és egyéb anyagokat is. Ez egy úgynevezett "upcycling" (újrahasznosító) technika. Kelleni fog még ragasztó, lehetőleg kevésbé szagos, hiszen a terem gyorsan megtelik a ragasztószaggal és akkor...
A vizes ragasztók megint csak nem szerencsések, mert gyorsan átáztatják a papírt és gyönyörűen meghullámosodik, amitől csökken az további alkotókedv. Javasolni tudom a stick ragasztókat. Különben én személy szerint technokol párti vagyok, ami ugye jó szagos, és aki ilyet hoz az nyitott ablak mellett dolgozzon majd. A ragasztószalag természetesen nem jöhet szóba. Kelleni fog még olló, avagy sniccer. Ha sniccert hozna valaki, akkor kelleni fog valami a vágandó papír alá, nehogy összekaszaboljuk az asztalt. A papírt lehet majd tépkedni is. A hordozó alap legyen egy kartonlap, az tuti nem fog megvetemedni. Lehet hullámkarton is. Tematikailag arra gondoltam, hogy legyen önarckép, illetve portré. Ha valaki szívesebben csinálna valami mást, az is rendben van.
Az előadáson négy művészt mutatok be: Deborah Shapiro, Denise McGill, Patrick Bremer és Sinkovics Ede. Bátorítok mindenkit, hogy nézzen utána ezen művészeknek odahaza is, hátha jó gondolatokat ébresztenek.
Előrebocsátom, hogy a kollázs nem összekeverendő a motnázzsal. A kollázs az, amikor színes (papír-) foltokból építjük fel a képet, a montázs pedig, amikor kész ábrákat helyezünk egymásra avagy egymás mellé. - 2020. február 8-án ♦ szombaton ♦ 10.00 órától – A lazúr
Alkotói napunk témája a Lazúr lesz. A lazúrozás egy alapvető és nagyon régi gyökerekkel rendelkező festészeti eljárás. A lényege, hogy híg festékkel viszünk fel újabb, áttetsző rétegeket a már meglévőre. Ez lehet nagyon finom, alig észrevehető, de lehet csorgón látványos is.
A délelőtt 10 órakor kezdődő előadáson egy rövid videóban ismerkedhetünk meg a lazúrozás technikájával, valamint a következő három festőművész munkásságán keresztül mutatom be azt: Sara-Vide Ericson, Daniel Richter és László Dániel.
Az előadás után szabad tematikájú munkákat lehet készíteni, tehát ezúttal nem kívánom befolyásolni, hogy mi legyen a képeken, a lényeg számomra csupán a lazúrozás lesz. Javaslom, hogy akrilfestékkel dolgozzon mindenki. A tempera ezúttal azért nem jó, mert arra nem lehet jól lazúrozni, annak könnyen oldódó természete miatt. Pasztellel sem lehet lazúrozni, mivel nem cseppfolyós állagú. Természetesen olajfestékkel lenne a legideálisabb festeni, de ez sajnos nem ilyen alkalmakra való. A festésnél ajánlatos egy kevésbé színes aláfestést készíteni és erre vinni fel akvarellszerűen a telítettebb színeket.
Ha valaki szívesebben csinálna saját elképzelés szerinti munkát, mellőzvén a lazúrozást és nincs kedve akrilozni, az természetesen ezúttal is teljes szabadságot élvez ebben.
- 2020. január 25-én ♦ szombaton ♦ 10.00 órától – Emberi alak festése
Ezúttal újabb élőmodelles foglalkozás következik. A modell egy idősebb úr lesz, akit egy imagináris térben helyezünk el. Kicsit hasonlóképpen, mint az utolsó alkalommal, amikoris a megfestett térbe kellett beragasztani a fő motívumot. A modellt át lehet öltöztetni, na nem úgy, hogy viszünk neki másik ruhát, hanem a fantáziátok segítségével. Adott lesz tehát a mozdulat, az arc, a személyiség, Ti pedig megfesthetitek, például tűzoltónak, öltönyös üzletembernek, favágónak, mentősnek, kéményseprőnek és még folytathatnám a végtelenségig, hogy minek. Ez a Ti dolgotok lesz. Persze maradhat olyannak, amilyennek látjátok, sőt tanulmányképet is lehet készíteni. Technikai kikötésem nincs.
A napindító előadásban a következő művészeket mutatom be: Paul Delvaux, Tim Eitel és Alexander Tinei. Az előadásban néhány szóban kitérek az emberi test arányaira is.
Végezetül két kiállítást ajánlanék szíves figyelmetekbe: B. Raunio Máriáét a Hegyvidék Galériában Események | Hegyvidék Galéria illetve a Ludwig Múzeumban csütörtökön nyílót: The Dead We1b - The end - 2020. január 11. ♦ szombaton ♦ 10.00 órától – Az aranymetszés
Szombaton egy újabb alkotónapnak nézünk elébe, amikor is a téma az Aranymetszés lesz. Ez az egyik legalapvetőbb kompozíciós módszer, amit gondolom mindannyian ismertek többé-kevésbé. Ennek ellenére azt gondolom, mindenképp fontos időről időre felmelegíteni avagy elmélyíteni ezt az ismeretet. Ezúttal is tartani fogok egy előadást három művész bemutatásával, akik a következők:Giorgio de Chirico, Ország Lili és El Kazovszkij.
Arra gondoltam, hogy az előadás után, még mielőtt mindenki nekifogna az alkotásnak, szerkesszük meg az aranymetszést, vagy más nevén az aranyarányt. Ehhez szükség lesz körzőre és vonalzóra. A kis geometriai feladat után következik az alkotómunka. Ezt úgy képzeltem el, hogy mindenki hozzon magával egy A4-es fénymásolt/nyomtatott fotót (lehet színes vagy fekete-fehér), amin egy fő motívum szerepel, például egy szobor. Ezt a motívumot kell majd kivágni és a megfestett képbe elhelyezni az aranymetszés diktálta helyre. Lehet úgy is csinálni, hogy a kinyomtatott képet festitek meg, majd a fő motívumot ráragasztjátok. Jó ötletnek tartom a színes festményen a fekete-fehér fő motívumot, avagy fordítva. Szóval vegyes technikájú munkát javasolnék. Ha esetleg nem sikerülne nyomtatni, vagy fénymásolni, akkor hozhattok újságot. Ezúttal a megszokott festőeszközökhöz és a körző-vonalzóhoz még olló és ragasztó, valamint a fénymásolt/kinyomtatott fotó szükséges. Mint minden alkalommal, most is lehet saját elgondolás szerint dolgozni, mellőzve az előirányozott metódust.
2019. évi alkotónapok
- 2019. december 7. ♦ szombaton ♦ 10.00 órától – Árnyékok
- 2019. november 23. ♦ szombaton ♦ 10.00 órától – Emberi alakrajz
- 2019. november 9-én ♦ szombaton ♦ 10.00 órától – Kontrasztok II.
- 2019. október 26-án ♦ szombaton ♦ 10.00 órától – Kontrasztok
- 2019. október 12-én ♦ szombaton ♦ 10.00 órától – Reflexiók
- 2019. szeptember 28. ♦ szombaton ♦ 10.00 órától – Tükröződések
- 2019. június 8-án ♦ szombaton ♦ 10.00 órától – Meghökkentő helyzetek
- 2019. március 9-én ♦ szombaton ♦ 10.00 órától – „Emberi tárgyak”
- 2019. február 9-én ♦ szombaton ♦ 10.00 órától – „Lépcsőházak környezetünkben”
- 2019. május 11-én ♦ szombaton ♦ 10.00 órától– Tárgyak mozgásban
Információ
- Sarnyai Rita, Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. , 371-2770,
- Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. , 371-2760.
Vezeti: Utcai Dávid festőművész. (www.davidutcai.com)
A programváltoztatás jogát fenntartjuk.
A Budapesti Művelődési Központ által szervezett számos programon a részvétel ingyenes. A rendezvény résztvevői a megjelenésükkel tudomásul veszik, hogy a rendezvényen fotó-/videofelvétel készül, amelyet az intézmény honlapján vagy Facebook oldalán közzé tehet. A felvételen látható érintett írásban kifogásolhatja az arcmása közzétételét.
Kérjük, olvassa el Adatkezelési Tájékoztatónkat: http://bmknet.hu/bmknet-adatvedelem.
MEGKÖZELÍTHETŐSÉG
1119 Budapest, Etele út 55/a.
GPS koordináták: N47.464206, E19.03141
Intézményünk tömegközlekedéssel megközelíthető: az M4-es metróval (akadálymentes), az 1-es villamossal, a 7, 103, 107, 114, 213, 214-es autóbusszal, Bikás park (előzőleg Kelenföld városközpont) megállónál kell leszállni. Minden buszjáratnak közlekedik alacsonypadlós változata is, melyet a menetrendekben aláhúzással jelölnek.
Csatlakozzon Facebook oldalunkhoz: BMK Facebook oldal
Szeresse Ön is elkapott pillanatképeinket: BMK az Instán
Kövesse szösszeneteinket a Twitteren!
Látogasson el Youtube oldalunkra is: BMK Youtube csatorna
Lapozzon bele kiadványainkba: a BMK kiadványai az Issuun.
Közművelődési Minőség Díj 2012
- Részletek
- Szülőkategória: BMK Rendezvénymúzeum
- Kategória: Lezajlott művészeti rendezvények
- Megjelent: 2016. szeptember 26
- Módosítás: 2023. január 03
- Találatok: 6816