Betűméret növelése Betűméret csökkentése FacebookBMK a YouTube-onBMK az Issuu-nRSS FeedBMK HírlevélChange to English
Emblematikus program = jó imidzs?
Emblematikus program = jó imidzs? – A rendezvény, mint pr-eszköz című szakmai fórumunkra 2011. május 31. került sor a Budapesti Művelődési Központban.

A települési kulturális élet szervezése a helyi közművelődési intézmények feladata. Egyes rendezvényeket a lakosság annyira megkedvel, hogy a rendezvény maga is szerves része lesz az ott lakók lokálpatriotizmusának, így erősítve a helyi kultúrához való kötődésüket. Ilyen „közösségépítő”, nagyszabású közösségi együttlétre alkalmat adó rendezvényeket mutattunk be és tanulságaikat összegeztük. 

A fórumon annak is igyekeztünk utána járni, miben rejlik a flashmobok sikere, és milyen lehetőségek rejlenek ezekben a szervezett közösségi performanszokban.

 PROGRAM:
Akcióban Budapest – az Urbitális Majális tanulságai
   Gauder Péter, Urbanissimus Egyesület
– Rapidrandi a közösséggel: a flashmob
   Szabó Judit Nikoletta, BMK pr menedzser
– Lokálpatriótát kultúrával: a fővárosi intézményhálózat jó példái:
   – A Ludovika Fesztivál és a Józsefvárosi Napok
      előadó: Bartha Anikó, kulturális programigazgató, Józsefvárosi Kulturális és Sport Nonprofit Kft.
   – Erzsébet Napok
      eladó: Várhalmi András, igazgató, Csili Művelődési Központ


Letölthető dokumentum A Budapesti Művelődési Központ környezeti fenntarthatóság érdekében tett lépései a közművelődési szakmai fórumain

Szakmai fórumunk támogatója a Nemzeti Kulturális Alap.

Namzeti Kulturális Alap



Share
� Lakossági tartalom �

Keresés Doboz kibontása

BMK lakossági szolgáltatások Doboz kibontása

Társadalmi felelősségvállalás Doboz kibontása

Rólunk írták Doboz kibontása

Elismeréseink Doboz kibontása

Elégedettség mérő Doboz kibontása

Közadatkereső Doboz kibontása

1119 Budapest, Etele út 55. Telefon: 06/1/371-2760