
Emblematikus program = jó imidzs? – A rendezvény, mint pr-eszköz című szakmai fórumunkra 2011. május 31. került sor a Budapesti Művelődési Központban.
A települési kulturális élet szervezése a helyi közművelődési intézmények feladata. Egyes rendezvényeket a lakosság annyira megkedvel, hogy a rendezvény maga is szerves része lesz az ott lakók lokálpatriotizmusának, így erősítve a helyi kultúrához való kötődésüket. Ilyen „közösségépítő”, nagyszabású közösségi együttlétre alkalmat adó rendezvényeket mutattunk be és tanulságaikat összegeztük.
A fórumon annak is igyekeztünk utána járni, miben rejlik a flashmobok sikere, és milyen lehetőségek rejlenek ezekben a szervezett közösségi performanszokban.
PROGRAM:
– Akcióban Budapest – az Urbitális Majális tanulságai
Gauder Péter, Urbanissimus Egyesület
– Rapidrandi a közösséggel: a flashmob
Szabó Judit Nikoletta, BMK pr menedzser
– Lokálpatriótát kultúrával: a fővárosi intézményhálózat jó példái:
– A Ludovika Fesztivál és a Józsefvárosi Napok
előadó: Bartha Anikó, kulturális programigazgató, Józsefvárosi Kulturális és Sport Nonprofit Kft.
– Erzsébet Napok
eladó: Várhalmi András, igazgató, Csili Művelődési Központ
A Budapesti Művelődési Központ környezeti fenntarthatóság érdekében tett lépései a közművelődési szakmai fórumain
Szakmai fórumunk támogatója a Nemzeti Kulturális Alap.
- Részletek
- Szülőkategória: BMK Rendezvénymúzeum
- Kategória: BMK lezajlott szakmai fórumok
- Megjelent: 2011. június 06
- Módosítás: 2017. szeptember 27
- Találatok: 2544