Nyomtatás 
Emblematikus program = jó imidzs?
Emblematikus program = jó imidzs? – A rendezvény, mint pr-eszköz című szakmai fórumunkra 2011. május 31. került sor a Budapesti Művelődési Központban.

A települési kulturális élet szervezése a helyi közművelődési intézmények feladata. Egyes rendezvényeket a lakosság annyira megkedvel, hogy a rendezvény maga is szerves része lesz az ott lakók lokálpatriotizmusának, így erősítve a helyi kultúrához való kötődésüket. Ilyen „közösségépítő”, nagyszabású közösségi együttlétre alkalmat adó rendezvényeket mutattunk be és tanulságaikat összegeztük. 

A fórumon annak is igyekeztünk utána járni, miben rejlik a flashmobok sikere, és milyen lehetőségek rejlenek ezekben a szervezett közösségi performanszokban.

 PROGRAM:
Akcióban Budapest – az Urbitális Majális tanulságai
   Gauder Péter, Urbanissimus Egyesület
– Rapidrandi a közösséggel: a flashmob
   Szabó Judit Nikoletta, BMK pr menedzser
– Lokálpatriótát kultúrával: a fővárosi intézményhálózat jó példái:
   – A Ludovika Fesztivál és a Józsefvárosi Napok
      előadó: Bartha Anikó, kulturális programigazgató, Józsefvárosi Kulturális és Sport Nonprofit Kft.
   – Erzsébet Napok
      eladó: Várhalmi András, igazgató, Csili Művelődési Központ


Letölthető dokumentum A Budapesti Művelődési Központ környezeti fenntarthatóság érdekében tett lépései a közművelődési szakmai fórumain

Szakmai fórumunk támogatója a Nemzeti Kulturális Alap.

Namzeti Kulturális Alap