Betűméret növelése Betűméret csökkentése FacebookBMK a YouTube-onBMK az Issuu-nRSS FeedBMK HírlevélChange to English

Fókuszban a közművelődés - szakmai fórum a BMK-ban2010. november 30-án került megrendezésre a „Fókuszban a közművelődés”című szakmai fórum, a közművelődési intézményvezetők tanácskozása, mely a Budapesti Népművelők Egyesülete és a Budapesti Művelődési Központ szervezésében valósult meg.

Program:

Bővebben...

TÁMOP Szakmai műhely a BMK szervezésébenA Budapesti Művelődési Központ együttműködve a Magyar Népművelők Egyesületével a Társadalmi Megújulás Operatív Program keretében kiírt pályázatok sikeres megvalósítása érdekében szakmai műhelyt hozott létre, melynek célja a közművelődési szakemberek és intézmények pályázati tevékenységének segítése.
A műhely segíti a projektalapú szakmai munka tervezését, az uniós pályázati források elérését, a projektek eredményes szakmai megvalósítását, a pályázatokkal kapcsolatos szakmai és gazdasági folyamatok átláthatóságát, dokumentációját, a fenntartásra való felkészülést.
Ennek kapcsán került sor 2010. tavaszán három találkozóból álló rendezvénysorozatára. 
A rendezvényorozat képei itt tekinthetők meg>>>

Bővebben...

A sajtókapcsolatok és a kommunikáció hatékony formái - szakmai fórum a BMK-banA SAJTÓKAPCSOLATOK ÉS A KOMMUNIKÁCIÓ HATÉKONY FORMÁI címmel szakmai fórumra került sor 2010. november 16-én a Budapesti Művelődési Központban.

Fórumunkon két témát jártunk körbe:
A közművelődési intézmények sajtóval való kapcsolatának fejlesztését, valamint a programok publikálásának lehetőségeit.

Szabó Judit Nikoletta az intézmény pr-marketing managerének köszöntője után az első Milyen a jó sajtóanyag? És milyen a rossz? című előadás keretben Nagy Balázs, a lap szerkesztője mutatta be a Kaleidoskop.hu-t, a Budapesti Művelődési Központ online kulturális magazinját. Ezt követően a sajtóanyagok kiküldésének hatékony és célravezető módjaival ismertette meg a jelenlévőket.

Bővebben...

Közművelődési dokumentumok készítése (workshop) a BMK-banA Budapesti Művelődési Központ workshopot szervezett közművelődési szakemberek számára 2010. március 23-án. A műhelyfoglalkozások célja az alapító okirat, az SZMSZ, valamint a közművelődési koncepció és rendelet készítésének gyakorlati elsajátítása volt.

1. sz. műhelyben az alapító okirat és SZMSZ-lászítés rejetelmeiről esett szó. A műhelyfoglalkozást Palacskó Lászlóné és Antal Gábor vezették.
2. sz. műhelyben a közművelődési koncepció és rendelet készítését taglalták. A műhelyfoglalkozást dr. Aradi Zsoltné és Prém János vezényelték le.

Bővebben...

KÖZÖSSÉGI MÉDIA – TARTALOMMEGOSZTÁS szakmai fórum a bMK-banKÖZÖSSÉGI MÉDIA – TARTALOMMEGOSZTÁS a Web2 és Social Network szerepe a marketingben címmel szakmai fórumra került sor 2010. október 19-én a Budapesti Művelődési Központban.

Az eseményről fotókat itt tekinthet meg>>>

Fórumunkon két témát jártunk körbe:
– Egyrészről foglalkozunk a közösségi médiumokkal (Facebook, Iwiw, Twitter, saját ún.
   microblogok bemutatásával), illetve az online marketingben betöltött szerepükkel.
– Másrészről az NKA (2085 altémaszámú) videószpot pályázata kapcsán igyekeztünk megismerni 
az online felületen felhasználható multimédiás tartalmak adta lehetőségeket, és feltérképezni azok határait.

Bővebben...

A gazdálkodás aktuális kérdései - szakmai fórum a BMK-banA gazdálkodás aktuális kérdései című szakmai fórumunkra 2010. március 10-én került sor a Budapesti Művelődési Központban.

A fórumon elhangzott előadások főbb témái:
A 2010. évi tervezést, gazdálkodást érintő főbb jogszabályváltozások
Letölthető bemutató (ppt)Kézdi Árpád előadásának bemutatója
Szakfeladatrend gyakorlati alkalmazása 2010. január 1-jétől
Letölthető bemutató (ppt)Dr. Hafiek Andrea előadásának letölthető bemutatója

Bővebben...

Kalandozások a nonprofit reklámok világában - szakmai fórum a BMK-banKALANDOZÁS A NONPROFIT REKLÁMOK VILÁGÁBAN címmel ingyenes szakmai fórumra került sor 2010. április 27-én kedden 10–14 óráig a Budapesti Művelődési Központban.
A tapasztalatok azt mutatják, a nonprofit és közcélú reklámok ötletesebbek, szellemesebbek, mint amelyeknek egy brand diktálja a fő csapásvonalat – és talán a „kreatívok” alkotóit is jobban megmozgatja az egy-egy nemesebb cél érdekében cselekvés. Fórumunkon két témát jártunk körbe: egyrészről az 1%-os kampányok tanulságait vontuk le: kik, milyen eszközöket vetettek be a cél érdekében; illetve milyen lehetőségei adódnak egy nonprofit szervezetnek a sokat érő „apróságok” begyűjtésére. Másrészről a közcélú és a nonprofit reklámok világából szemezgetve videószpotokat elemeztünk.

A jó ügyért - videószpotok a BMK szakmai fórumán lejátszott és a kapcsolódó videószpotok listája:

Bővebben...

Közös nevező – Szakmai fórum a BMK-banKözös nevező – Támpontok a közművelődési statisztika kitöltéséhez címmel szakmai fórumra került sor 2010. február 16-án a Budapesti Művelődési Központban.

 

PROGRAM: ELŐADÁS ÉS KONZULTÁCIÓ


Az előadás címe és főbb témakörei:

Bővebben...

Szakmai tréningek a BMK-banSzakmai programsorozatunknak újabb programjaira került sor, amit az OKM Közművelődési Főosztály kezdeményezésére indítottunk azzal a céllal, hogy a közművelődési szakfelügyelet által feltárt hiányosságok kiküszöbölésére, s a megfogalmazott javaslatok megvalósításához nyújtsunk segítséget.

Bővebben...

Budapesti Művelődési KözpontA közművelődési szakfelügyeletről (Budapesti tapasztalatok) című szakmai fórumra 2010. január 19-én, 10 és14 óra között került sor a Budapesti Művelődési Központ és a Budapesti Népművelők Egyesülete közös szervezésben.

A résztvevők elsősorban a fővárosi kerületek közművelődési szakreferenseiből és a szakfelügyelt kerületek intézményeiből kerültek ki.

Bővebben...

Kalandozások a nonprofit reklámok világában - szakmai fórum a BMK-banKALANDOZÁS A NONPROFIT REKLÁMOK VILÁGÁBAN címmel ingyenes szakmai fórumra került sor 2010. április 27-én kedden 10.00–14.00 óráig a Budapesti Művelődési Központban.

A tapasztalatok azt mutatják, a nonprofit és közcélú reklámok ötletesebbek, szellemesebbek, mint amelyeknek egy brand diktálja a fő csapásvonalat – és talán a „kreatívok” alkotóit is jobban megmozgatja az egy-egy nemesebb cél érdekében cselekvés. Fórumunkon két témát jártunk körbe: egyrészről az 1%-os kampányok tanulságait vontuk le: kik, milyen eszközöket vetettek be a cél érdekében; illetve milyen lehetőségei adódnak egy nonprofit szervezetnek a sokat érő „apróságok” begyűjtésére. Másrészről a közcélú és a nonprofit reklámok világából szemezgetve videószpotokat elemeztünk.

Bővebben...

Kulturális sokszínűség Budapesten, az egyesített városbanA 30 éves  Budapesti Művelődési Központ jubileumi konferenciát rendezett a 30 év 30 program rendezvénysorozata keretében „Kulturális sokszínűség Budapesten, az egyesített városban” címmel.

A konferenciára 2009. szeptember 25. 14.00 órától került sor, melyet a Duna televízió is rögzített. A kerekasztal konferencia október 4-én, vasárnap 19.15-kor került adásba az újonnan induló „Duna színpad” című műsor keretében 

Bővebben...

▼ Lakossági tartalom ▼

BMK lakossági szolgáltatások Doboz kibontása

Keresés Doboz kibontása

Vendégprogramok Doboz kibontása

Fotótár Doboz kibontása

Elismeréseink Doboz kibontása

Rólunk írták Doboz kibontása

Elégedettség mérő Doboz kibontása

1119 Budapest, Etele út 55. Telefon: 06/1/371-2760