2011 szeptemberétől intézményünkben alkalmazzuk a szolgáltatásainkat igénybe vevők tökéletesebb kiszolgálása érdekében panaszkezelési rendszerünket, mely elérhető a BMK honlapján, illetve az Információs Szolgálatnál.
A panaszkezelés menete innen letölthető .pdf formátumban »
A panaszkezelés folyamatának leírása, a panaszkezelési jegyzőkönyv és az adatvédelmi panasz
Panaszok elbírálása
Adatvédelmi panasz és felülvizsgálata
Panaszfelvételi űrlap
Panaszkezelési jegyzőkönyv
Panasz felülvizsgálati kérelem
Adatvédelmi Tájékoztató panaszok és érintetti igények kezeléséről
MEGKÖZELÍTHETŐSÉG
1119 Budapest, Etele út 55/A., a Bikás parknál
GPS koordináták: N47.464206, E19.03141
Intézményünk tömegközlekedéssel megközelíthető: az M4-es metróval, 7, 103, 107, 114, 213, 214-es autóbusszal, Bikás park megállónál kell leszállni.
Minden buszjáratnak közlekedik alacsonypadlós változata is, melyet a menetrendekben aláhúzással jelölnek.
Csatlakozzon Facebook oldalunkhoz: BMK Facebook oldal
Szeresse Ön is elkapott pillanatképeinket: BMK az Instán
Kövesse szösszeneteinket a Twitteren!
Látogasson el Youtube oldalunkra is: BMK Youtube csatorna
Lapozzon bele kiadványainkba: a BMK kiadványai az Issuun.
Közművelődési Minőség Díj 2012
- Részletek
- Szülőkategória: BMK magunkról
- Kategória: BMK panaszkezelés
- Megjelent: 2011. december 16
- Módosítás: 2021. június 12
- Találatok: 34505