Nyomtatás 

Self-brandingAki tud interneten keresztül levelezni és weboldalakat böngészni, annak a tanfolyamon való részvétel nem jelent problémát. Annak ajánljuk, aki nyitott az új ismeretekre, kevés az ideje és kényelmesen, karosszékében ülve szeretné élvezni, hogy házhoz jön a tudás!

 

 

Neked szól,

Mit ajánlunk?
Saját üzleti vízió megalkotása - Üzletet sem építünk másképp, mint egy házat, vagy más struktúrákat.
A szolgáltatásod alapértékei, jövőképe, küldetése, cégkultúrája - Egy remekül működő cég értékei magukért beszélnek, függetlenül attól mi mit szeretnénk közvetíteni!
Célpiac meghatározás, piaci rés (niche) - A tényleg sikeres marketingkampányok a pontosan definiált célközönségnek szólnak, hogy a számukra releváns üzenetet juttassák el hozzájuk.
A marketing mix - A kampányok lead-eket szállítanak egy vállalkozás számára, s a sikeresség mutatója a minőségi lead. A mix azoknak a vevőszerző kommunikációs megoldásoknak az együttese, amelyeken keresztül meg tudjuk szólítani a célközönségünket.
Értékesítési csatornák - A hely, - ahol a vevő és az értékesítő találkozik - sokféle lehet. A sikeres üzletek gondoskodnak arról, hogy könnyen elérhetőek legyenek.
Értékesítési folyamat - Az emberek nem úgy születnek, vagy nem úgy ébrednek egy reggel, hogy ők tőlem szeretnének coaching szolgáltatást rendelni, lehetőleg platina csomagban…
Bizalom és hitelesség - A média egyre olcsóbb, de a figyelem az válogatós…
Kapcsolatépítés - bizonyított a hatékonysága a vevőszerzésben.
Munkát segítő piaciautomatizmusok - „Bontsd részekre és többszörözd!”
Self branding, énmárka építés - Természetes követelmény egy coach számára is, hogy „megfelelő homlokzatok” erősítsék jelenlétét az ügyfelei látóterében…

A tanfolyamra többféle szinten lehet jelentkezni aszerint, hogy a résztvevő milyen segítséget kér.

Jelentkezés

 Forrás: pafi.hu